Mutfağımdan lezzetli olmayan hiçbişey çıkamaz , mutfakta kalır öylece :) Yaptıklarımı tadan herkese tarif yazmaktan yorulunca çareyi blog açmakta buldum :) Artık keyifle blog adresimi vericem.... Sizde bu keyfe ortak olun diye...

19 Mayıs 2010 Çarşamba

Zeytin Ezmeli Katmer Poğaça


Lezzetini beğendiğim tariflerimi sık sık yapmayı seviyorum. Katmer poğaçamda bunlardan biri. Daha önce tarifini sizlerle paylaşmıştım. Günümde aynı tarifi zeytin ezmeli olarak denedim, süper oldu. Keserkende tırtıklı bıçak kullandım görüntüsüde harika oldu.

Zeytin ezmesine kekik ilave ediniz.
Zeytin ezmesini açtığınız hamurun üzerine bıçakla sürünüz. Bu defa patateslide olduğu gibi 1 yerine değilde hamurun tamamına ince bir tabaka halinde sürünüz.

Katmer Pağaça tarifi için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutfağımdan lezzetli olmayan hiçbişey çıkamaz , mutfakta kalır öylece :)

Yaptıklarımı tadan herkese tarif yazmaktan yorulunca çareyi blog açmakta buldum :) Artık keyifle blog adresimi vericem.... Sizde bu keyfe ortak olun diye...

Yemek Gezegeni

Lezzetlerim

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
Lütfen öneri ve isteklerinizi mail adreslerime yazınız. kayaaycan@hotmail.com aycanbassu@gmail.com