Mutfağımdan lezzetli olmayan hiçbişey çıkamaz , mutfakta kalır öylece :) Yaptıklarımı tadan herkese tarif yazmaktan yorulunca çareyi blog açmakta buldum :) Artık keyifle blog adresimi vericem.... Sizde bu keyfe ortak olun diye...

22 Şubat 2010 Pazartesi

Muzlu Pasta

Bu harika Pastayı Hazır kek kullanarak yaptım çünkü fazla vaktim yoktu. Çok yakın zamanda % 100 tutan pandispanya tariflerimide bulabileceksiniz.
Malzemeler:
Ara Kreması için;
  • 2 su bardağı süt
  • 2 çorba kaşığı un
  • 4 çorba kaşığı şeker
  • 1 yumurta
  • 2 adet muz
  • 1 paket vanilya
  • 1 çorba kaşığı margarin

Üzeri için;

  • yarım paket krem şanti
  • 2/3 su bard. süt

Margarin, vanilya ve muz dışındaki malzemeler karıştırılır , pişirilir kıvam alınca margarin ilave edilir, kaynadıktan sonra ocağın altı kapatılır.

Vanilya ile 2 muz ilave edlir ve mikserle muzlar ezilene dek çırpılır.

Kekin 1. katı yarım bardak süt ile ıslatılır kremadan 2 kaşık ayırılır ve geri kalan ıslatılan kekin üzerine dökülür. Yine yarım bardak sütle ıslatılan kekin diğer parçası kremanın üzerine kapatılır. Ayırdığımız 2 kaşık krema kekin üzerine sürülür. pasta krem şanti ile kaplanır.

Ben 2 çorba kaşığı hindistan cevizi ile 1 çay kaşığı kakoyu karıştırarak pastamın kenarlarını süsledim. Üzerini de muzlarla süsledim.

Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mutfağımdan lezzetli olmayan hiçbişey çıkamaz , mutfakta kalır öylece :)

Yaptıklarımı tadan herkese tarif yazmaktan yorulunca çareyi blog açmakta buldum :) Artık keyifle blog adresimi vericem.... Sizde bu keyfe ortak olun diye...

Yemek Gezegeni

Lezzetlerim

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
Lütfen öneri ve isteklerinizi mail adreslerime yazınız. kayaaycan@hotmail.com aycanbassu@gmail.com